.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران:
مازندران قطب تولید کاغذ کشور می شود
شمال نیوز: هم اکنون دو هزار و 500 نفر به صورت مستقیم و 10 هزار نفر به صورت غیرمستقیم در صنایع چوب و کاغذ مازندران اشتغال دارند.
 مازندران قطب تولید کاغذ کشور می شود

شمال نیوز: مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران گفت: با اضافه شدن و راه اندازی خط سوم تولید، استان به قطب کاغذ کشور تبدیل می شود.

ابوالفضل روغنی ظهر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: با راه اندازی این خط جدید ظرفیت تولید سالانه کاغذ در صنایع چوب و کاغذ مازندران به 320 هزار تن خواهد رسید.


وی اظهار کرد: اگر چه دلیل غایی افزایش قیمت کاغذ در بازار کشور، مافیای کاغذ نیستند ولی معتقدیم که همچنان مافیای کاغذ در کشور وجود دارد.

مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران با اشاره به اینکه میزان تولید کاغذ کشور بالغ بر 700 هزار تن بوده که توسط 71 کارخانه تولید کاغذ کشور تولید می شود، تصریح کرد: صنایع چوب و کاغذ مازندران همچنان قطب کاغذ کشور و خاورمیانه است.

روغنی گلپایگانی با بیان اینکه بازیافت کاغذ در کشور ثروت جدی بوده که باید جدی گرفته شود، یادآور شد: صنعت کاغذ از صنایع انرژی بر بوده که نیازمند نیروگاه های متعدد است.

وی با اعلام اینکه مسئولان شرکت از فناوری های شرکت باید حمایت جدی کنند، افزود: هم اکنون دو هزار و 500 نفر به صورت مستقیم و 10 هزار نفر به صورت غیرمستقیم در صنایع چوب و کاغذ مازندران اشتغال دارند.

مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران با اشاره به اینکه صادرات کاغذ مازندران به ترکیه، امارات، مصر، قزاقستان و ترکمنستان صورت می گیرد، افزود: در هفت ماهه امسال این کارخانه بالغ بر 103 هزار تن تولید داشته است که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش تولید داشتیم.

روغنی گلپایگانی بیان کرد: نیاز کاغذ کشور در سال دو میلیون تن بوده و سرانه مصرف کاغذ کشور هشت کیلوگرم است که از سرانه جهانی بسیار پائین تر است.

وی با اعلام اینکه هم اکنون 100 درصد کاغذ روزنامه کشور توسط صنایع چوب و کاغذ مازندران تولید می شود، گفت: دو درصد سهم بازار کشور توسط صنایع چوب و کاغذ مازندران است.

مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران با اشاره به نفوذ همیشگی گروهی پرقدرت بر بازار کاغذ کشور، افزود: این عده که می توان از آنان به مافیای کاغذ نام برد در صدد گرانی بازار کاغذ در کشور هستند.

روغنی گلپایگانی با بیان اینکه تحریم ها دلیل دیگری بر گرانی بازار کاغذ کشور هستند، گفت: فعالان صنعت کاغذ کشور هنوز تجربه دریافت ارز کمتر از 3200 تومانی را دریافت نکردند.

وی با اعلام اینکه افزایش چندین برابری نرخ حمل و نقل دریایی دلیلی دیگر بر گران شدن کاغذ در بازار کشور است، افزود: معتقدم که هنوز مافیای کاغذ در کشور وجود دارد.

مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران گفت: متاسفانه وزارت آموزش و پرورش برای تامین کاغذ مورد نیاز خود از کاغذهای خارجی استفاده می کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 آبان 1392
شمارابه خداچاپ اینهمه کتاب های رونویسی شده(تالیف)وروزنامه ومجلات مختلف(ترجمه شه خاجی)ضرورت دارد.انصافاً جوابی ندارید.چاپ مجلات وجراید رنگی صرفاًشده تبلیغات بازیکن ها(توپ شوت کنها وبازیکنهای جلوی دوربین به اصطلاح هنرپشه ها)!!تبلیغات جراحان زیبایی وپلاستیک وآموزشگاههای سرگردنه!!! که پوست میکنن واقعاً و...اغلب این جرایدبرای تنویرافکارعمومی چاپ نمی شوندبلکه برای پرکردن جیب های خصوصی اند.روزنامه ها هم برای تمیزکردن شیشه ودرمواقع اثاث کشی برای پیچیدن شکستنی ها و...استفاده میشوند.دیجیتالو بچسب ولش کن نوشتاری رو.
نا شناس 3 آبان 1392
به آقاي دكتر روغني بعنوان مدير عامل با درايت افتخار ميكنم . از همكاران چوب و كاغذ
hossein636 4 آبان 1392
مديران لايقي همچون دكتر روغني مايه افتخارات اين استان هستند.با حضور و پشتكار ايشان صنعت كاغذسازي در مازندران احياء شد.از اينكه به عنوان يك كارگر در خدمت ايشان هستم خوشحالم.
نا شناس 4 آبان 1392
خدا حافظ جنگل های زیبا .
سلام به بیابان .
ناصر اکبریان 6 آبان 1392
از اینکه مازندران قطب تولید کاغذ کشور می شود به هیچ عنوان خوشحال نمی شوم که هیچ بسیار نگران می شوم. اگر بدانید که که ماشین آلات صنایع چوب و کاغذ مازندران به جنگل های مازندران بوِیژه ساری چه می کنند، دست به دست هم می دهید این کارخانه را به تعطیلی می کشانید.
در ضمن جهت اطلاعتون عرض کنم که برای انکه تخریب جنگل ها خیلی به چشم نیاید و حساسیت ایجاد نکند سعی می شود مناطقی که در حاشیه جاده هاست و معرض در دید قرار داردف کمتر مورد تعرض قرار گیرند ولی مناطقی که در معرض دید نیست عملاً تبدیل به بیابان می شوند.
خواهش می کنم اون هایی که به فکر مازندران هستند و دل می سوزانند حساسیت نشون بدهند.
نا شناس 5 آبان 1392
جنگل ،درخت،کارخانه،نیروهای کارگری و زحمتکش همه مال مازندران و ساری متاسفانه مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران،غیر بومی و گلپایگانی است!!!!!
کسانی که حق حرف زدن هم ندارند همکارقرقبان 4 بهمن 1392
اقای دکتر یکسال میخام تماس بگیرم ولی انگار غیر ممکنه حرف دردودل شکایت ختم کلام کار دارم باشما چه کار کنم واقعا نمیشه.انقدر ناامیدم که نگفتم سلام

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.